جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

دستگاه برش لیزری پارچه چیست؟

۵ بازديد

 

این روش برای برش پارچه در طرح های مختلف و شکل های متفاوت کاربرد دارد. تعداد زیادی از طراحی های زیبا بر روی لباس ها با دستگاه  لیزری پارچه تهیه و تولید می شوند. برش لیزری پارچه تحت عنوان حکاکی روی پارچه هم شناخته می شود. نوع لیزر و سایر ابزارهای آن روی پارچه ها با جنس های مختلف، قدرت و توانایی متفاوتی از خود بروز می دهد و در عین حال کاربردی می باشند. دستگاه برش لیزر پارچه قابلیت این را دارد که برای منسوجات با کاربردهای مختلف استفاده شود. امروزه بسیاری از پارچه ها با عنوان پارچه لیزری شناخته می شوند.  پارچه لیزری می تواند  جنس های مختلفی داشته باشد، مانند:

  • جنس ابریشمی
  • جنس کتان
  • پلی استر

امروزه صنعت لیزر در جهان، در دسته‌ی صنایع مهم و کاربردی جای می گیرد و بسیار مورد توجه می باشند. عملکرد دستگاه لیزر پارچه، ایجاد برش هایی با ظرافت و بی نقص است.

https://www.simayeshahr.com/textile-laser-cutting/

 

مزایای برش دادن پارچه با دستگاه لیزر

برش های منحنی و هندسی با استفاده از برش لیزر به راحتی برش داده می شود. این مدل برش، کمترین مقدار پرت و دورریز پارچه را دارد، زیرا با طراحی و چیدمان دقیق میتوان از تمام نقاط پارچه استفاده مفید کرد.

با توجه به گران قیمت بودن دستگاه برش لیزری پارچه، تولیدی های لباس، خیاطی ها، مزون دار ها و… میتوانند از خدمات کارگاه برش لیزری ما با قیمت بسیار مناسب و به صرفه استفاده کنند. با توجه به مزایای گفته شده، شاهد هستیم که اکثر تولیدکنندگان لباس و مانتوهای مجلسی از خدمات برش لیزری پارچه استفاده میکنند. سرعت بالای برش لیزر باعث تسریع در زمان کار و سفارشات است که این موضوع دلیل اصلی استفاده از خدمات برش لیزری به جای برش های دستی و با قیچی پارچه است.

https://sayebankar.ir/%D8%A8%D8%B1%D8%B4-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%B4/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%87/

 

خدمات برش لیزری پارچه

همانطور که می دانید دیاموند کاتر ارائه دهنده برترین خدمات برش لیزری پارچه می باشد.

پارچه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ماده بسیار محبوب برای حکاکی و برش است. الیاف طبیعی و همچنین پارچه های مصنوعی اغلب با استفاده از سیستم لیزر تراش خورده و با نتایج خارق العاده حک می شوند.

با استفاده از خدمات برش لیزری ، می توانید برای ایجاد اپلیکیشن چند لایه استفاده کنید، سپس برش هر لایه را در صورت لزوم ایجاد کنید.

با استفاده از سیستم لیزر، پنبه، جیر، ماسوره، نایلون طرح خود را تقریباً از هر نرم افزار طراحی گرافیکی بگیرید (درست است! هیچ نرم افزار جدیدی برای یادگیری وجود ندارد!) و آن را روی لیزر چاپ کنید. در درایور چاپ، سرعت و نیرویی را برای ماده ای که برش می دهید انتخاب می کنید. به همین راحتی!

http://diamondcuter.com/product/cutting/

 

برش لیزری پارچه های مختلف

میکروفیبرها از رایج ترین پارچه ها برای برش لیزر می باشند. میکروفیبرها شامل پلی آمید، پلی استرها و یا ترکیبی از هر دو می باشند. پارچه های میکروفیبر برای حکاکی لیزری گزینه ای ایده آل است. دستگاه برش لیزر پارچه بر روی پارچه میکروفیبر به سرعت و به راحتی حرکت می کند و نیاز به قدرت کمی دارد. کنتراست حکاکی بر روی پارچه های میکروفیبر بسیار بالاست.

چرم های مصنوعی یا طبیعی در برابر برش لیزر پارچه به شکل عناصر با شکوه و منبت کاری شده دیده می شوند. جنس چرم با توجه به دوام و انعطاف در برابر حکاکی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

نزدیک بودن نخ ها در پارچه های پنبه ای تاثیر زیادی در حکاکی بهتر با لیزر دارد. در واقع پارچه های پنبه ای محکم با گره های زیاد گزینه خوبی برای حکاکی با لیزر می باشند.

https://www.sadralaser.com/bLog/%d8%a8%d8%b1%d8%b4-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87/

 برای آشنایی با دستگاه برش لیزر پارچه روی سایت روتک کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.